Biznes/finanse

Gadżet na lato – jak pozyskać nim Klienta?

gadzety reklamowe dla firm
gadżety reklamowe dla firm

Gadżety reklamowe o każdej porze roku są świetnym pomysłem na promocję marki. Kubek, długopis, kalendarz, czy inny drobiazg przypominają i utrwalają w pamięci potencjalnych klientów o firmie długo po tym, jak zostaną wręczone. Gadżety na lato są pod tym względem szczególnie użyteczne. Dlaczego?

Użyteczne drobiazgi z logo – jak je wykorzystać?

Najpopularniejsze gadżety reklamowe, takie jak długopisy, kubki i torby reklamowe, są świetnym prezentem dla klientów. Naniesione na nich logo i nazwa firmy, czasem podstawowe dane kontaktowe, jak adres strony internetowej, czy numer telefonu, nie tylko przypominają o nas klientowi, ale też stanowią wizualną promocję marki wśród potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie współpracowali z twoją firmą. Zjawisko promocji wizualnej poprzez gadżety reklamowe dobrze jest wykorzystać latem.

Gadżety z naszym logo mogą być wtedy widoczne na plażach, deptakach i w innych uczęszczanych miejscach na terenie całego kraju a nawet poza jego granicami. Po prostu powędrują z naszymi dotychczasowymi klientami pomiędzy potencjalnych, nowych odbiorców.

Lato, to również czas różnego rodzaju wakacyjnych eventów, które są idealną okazją do wypuszczenia gadżetów reklamowych w świat.

Gadżety na lato – na czym warto umieścić swoje logo?

Bardzo szeroki wybór gadżetów reklamowych na lato, możemy zamówić z naszym logo w firmie Art Office. Od czapek z daszkiem, przez worki idealne na plażę po leżaki – znajdzie tu coś dla siebie zarówno mała firma z niedużym budżetem, jak i marka, która może sobie pozwolić na naprawdę duży rozmach. Szczególnie modne są ostatnio pufy eventowe z logo, stanowiące alternatywę dla wykorzystywanych już od lat na imprezach leżaków.

Wśród drobiazgów przeznaczonych na prezenty, na uwagę zasługują worki i torby plażowe, a także zestawy z piłką plażową, torbą izolacyjną i paletkami do tenisa stołowego.

Wybierz jakość i nie wstydź się swoich gadżetów

Dobrze jest pamiętać, że w przypadku przedmiotów użytkowych, jak torby, etui, czy piłki umieszczenie logo na rzeczy kiepskiej jakości, która dosłownie rozpadnie się podczas używania wkrótce po wręczeniu, może przynieść więcej szkody, niż pożytku. Decydując się na promocję marki przez gadżety na lato, warto zakupić je w firmie, która gwarantuje wysoką jakość oferowanych przedmiotów. Pożytek z takiej inwestycji jest podwójny. Nie tylko widać Twoje logo, ale też widać je zwyczajnie dłużej, niż na rzeczy nietrwałej. Ponadto wysoka jakość gadżetu w podświadomości klienta przekłada się na wysoką jakość produktów i usług, które wytwarza twoja firma. O takie właśnie pozytywne skojarzenie przecież chodzi, nieprawdaż?

Gadżetów nabytych w Art Office nie będziesz się z pewnością wstydzić. Użyteczne przedmioty wykonane są z wysokiej jakości materiałów i doskonale wykończone. Ani na pierwszy rzut oka, ani  po przyjrzeniu się, czy nawet dłuższym używaniu nie wyglądają jak coś na czym nadawca reklamy  (czyli twoja firma) koniecznie chciał zaoszczędzić.

Dodaj komentarz

Kliknij, aby dodać komentarz