Dlaczego ekran zewnętrzny to doskonały sposób na reklamę w XXI wieku? Co sprawia, że monitory tego typu stają się coraz popularniejsze?
Reklama bez względu na pogodę czy porę dnia
Ekrany zewnętrzne coraz częściej można spotkać w różnego typu przestrzeniach miejskich. Nierzadko służą w celach informacyjnych, dzięki nim poznasz rozkład autobusu czy pociągu lub dowiesz się więcej na temat zbliżających się połączeń. Warto jednak zauważyć, że ekrany zewnętrzne doskonale sprawdzają się jako nowoczesna forma reklamy, której nie jest straszna żadna pora dnia czy pora roku. Wybierając ekran zewnętrzny warto rozważyć kupno produktu jednej z renomowanych marek – np. firmy Samsung. Azjatycki producent od lat dokłada wszelkich starań, aby dostarczać profesjonalne urządzenia zaprojektowane na bazie najnowocześniejszych technologii. Poznaj monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF.
Ekran zewnętrzny DOOH
Dawniej stosowano reklamy zewnętrzne takie jak plakaty, bilbordy czy oznaczanie różnego rodzaju obiektów małej architektury, jak np. wiat autobusowych czy ławek. Taka forma reklamy uznawana jest za bardzo skuteczną, ponieważ „działa” 24 godziny na dobę, a przy dobrej jej zlokalizowaniu, liczba odbiorców może być naprawdę ogromna – i to przy relatywnie niskich kosztach. Ekran zewnętrzny DOOH to po prostu unowocześnienie tej formy reklamy. Poniekąd można nawet stwierdzić, że ekran zewnętrzny to bilbord na miarę XXI wieku. Monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF cechuje cała paleta zalet i walorów użytkowych.
Przede wszystkim monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF wyróżniają się trwałością wykonania oraz odpornością na zmienne warunki pogodowe. Nie są im straszne niski lub wysokie temperatury, a także opady śniegu czy deszczu. Dzięki zaawansowanym systemom chłodzenia, w czasie upałów monitor nie przegrzewa się i nie spowalnia swojej pracy. Taki nowoczesny baner reklamowy jest przy tym bardzo uniwersalny, gdyż może być zainstalowany w niemal dowolnej lokalizacji w ramach przestrzeni miejskiej.
Ponadto ekran zewnętrzny marki Samsung często określany jest jako dynamiczny. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta – dynamika polega na wyświetlaniu obrazu w najlepszej, możliwej jakości, co samo w sobie przyciąga wzrok przechodniów czy postronnych obserwatorów. Każdemu reklamodawcy zależy przecież na tym, aby przekazywane przez niego informacje trafiały do jak największej liczby odbiorców – a to możesz osiągnąć dzięki monitorom DOOH z serii OHF.
Warto też wspomnieć o planowaniu kampanii reklamowej przy użytku ekranów zewnętrznych. Na tym etapie należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych czynników, jeden z nich został już wspomniany – chodzi rzecz jasna o rozmieszczenie ekranów. Kolejny to natomiast kreatywność związana z przekazem. Reklama powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby zainteresować odbiorcę i zachęcić go do dalszej interakcji, nie może być jednak przy tym nachalna – w ten sposób bardzo łatwo o efekt odwrotny do oczekiwanego. Nie pozostaje nic innego, jak sprawdzić ofertę ekranów zewnętrznych marki Samsung!
Dodaj komentarz