Tesco to jedna z największych i najpopularniejszych sieci handlowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Zajmuje się sprzedażą produktów spożywczych, a także odzieży, sprzętów użytku codziennego i sprzętów elektronicznych. W ofercie sklepu znajdziemy także kosmetyki, gry komputerowe, książki, zabawki dla dzieci, akcesoria dla zwierząt, produkty do domu i biura, a także produkty sezonowe.
Jak przystało na handlowego giganta – Tesco regularnie organizuje dla klientów akcje promocyjne. W cotygodniowych gazetkach klienci mogą znaleźć kilkaset przecenionych produktów i zapoznać się z tzw. hitami miesiąca. W każdej gazetce są też konkursy dla klientów, a także specjalne strony z kuponami rabatowymi. Okazyjnymi cenami objęte są wszystkie grupy produktów, a to oznacza, że w jednym tygodniu, znajdziemy zarówno produkty spożywcze w okazyjnych cenach, jak i artykuły gospodarstwa domowego czy np. elektronikę. Co oczywiste, w każdej z gazetek są też produkty sezonowe w promocyjnych cenach. Z ofertą sklepu można zapoznać się zarówno w tradycyjnej gazetce – dostępnej w sklepie, jak i na stronie internetowej.
Oprócz klasycznych, tygodniowych gazetek promocyjnych Tesco, kilka razy w roku, sklep wydaje swój własny magazyn. Znajdziemy w nim artykuły poradnikowe i lifestyle’owe.
Zakupy można robić w sklepach stacjonarnych i w internecie. Z tego drugiego rozwiązania korzysta coraz więcej osób, bo zakupy można zrobić także za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Każdy z klientów może sam zdecydować czy chce otrzymać zamówione zakupy za pośrednictwem dostawy, czy odebrać je osobiście.
W wielu hipermarketach Tesco funkcjonuje też bistro, gdzie codziennie możemy zjeść zdrowy posiłek lub zatrzymać się na kawę.
Od ponad 11 lat Tesco oferuje swoim klientom możliwość wzięcia udziału w programie lojalnościowym – Tesco Clubcard. Za każde wydane 2 złote, uczestnik otrzymuje 1 punkt. Co trzy miesiące otrzymuje kupony zniżkowe na najczęściej kupowane produkty. Dodatkowe kupony można otrzymać korzystając z aplikacji mobilnej sklepu.
Dodaj komentarz