Wydarzenia

Targi Franczyzy 2018

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się czy decydować się na franczyzę warto wybrać się do Warszawy, w dniach od 18-20 października na Targi Franczyza 2018.

Targi Franczyza 2018 to doskonałe miejsce dla każdego kto kiedykolwiek rozważał temat franczyzy. Dlaczego jednak piszemy o nich już teraz?

Targi Franczyza odbywają się corocznie. Jest to największa tego typu impreza w naszej części Europy, która z roku na rok wzbudza coraz większe zainteresowanie, nie tylko wystawców ale i odwiedzjących. Ostatnia edycja, mająca miejsce pod koniec 2017 roku, zebrała ponad 200 firm franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanym rozpoczęciem swojej działalności gospodarczej pod szyldem znanej marki.
Na targach Franczyza spotkać można zarówno małe polskie sieci franczyzowe, jak i międzynarodowych gigantów chcących rozwijać swoją działalność na nowych obszarach. Wśród nich wymienić można takie potęgi jak:

  • Tauron;
  • Telepizza;
  • Play;
  • VISTULA GROUP SA I
    wiele innych.

Dlatego niezależnie czy interesuje Cię oferta franczyzy w gastronomii, AGD, czy w telekomunikacji znajdziesz na targach ofertę dla siebie.

 

Targi franczyza to nie tylko doskonała okazja by zapoznać się z bogatą ofertą franczyzy, z praktycznie każdej branży, ale też spytać o poradę ekspertów. Podczas trzech dni targów odwiedzający, oprócz wizyty w części wystawowej, mogą skorzystać z forum szkoleniowego, na którym specjaliści od franczyzy, prawa gospodarczego i marketingu prowadzą swoje wykłady. Ostatnia edycja to między innymi seminaria pod tytułem:

  • Modele franczyzy. Przegląd rynku
  • Jak skutecznie pozyskiwać klientów w sieci
  • Na co zwrócić uwagę zanim podpisze się umowę franczyzową?

Wykłady te prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się wiedzą zdobytą podczas lat działalności w swoich dziedzinach.

Wizyta na targach to więc doskonała okazja by zapoznać się z obecnymi trendami na rynku franczyzy, zobaczyć jakie firmy poszukują wspólników, jakie wymagania stawiają. Chwila szczerej, rzeczowej rozmowy z przedstawicielami firmy, przeprowadzona podczas targów potrafi pomóc w podjęciu decyzji dużo szybciej i lepiej niż najdłuższa wymiana mailowa.
Dlaczego jednak piszemy o październikowych targach już w styczniu? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta. Tak jak wystawcy przygotowują się do wzięcia udziału w targach, tworząc ofertę, stanowisko, odpowiednią strategię komunikacyjną Tak i my, chcąc wykorzystać możliwości jakie daje nam franczyza powinniśmy się odpowiednio przygotować. Po pierwsze budżet. Zastanówmy się jakimi środkami dysponujemy, jakie środki możemy uzyskać ze wsparcia UE, PUP. Po drugie lokalizacja. Sprawdźmy dokładnie jakimi lokalami dysponujemy lub możemy dysponować, jaki typ działalności możemy w nich oferować, oraz czy znajdują się one przy ciągach komunikacyjnych. Po trzecie określmy nasze preferencje i oczekiwania. Przemyślmy w jakich branżach czujemy się najlepiej, w jakich mamy doświadczenie, co nas interesuje. Jakie możemy mieć ewentualne trudności na danym rynku. Wreszcie sporządźmy listę punktów, które chcemy przedyskutować, tak by nic nam nie umknęło w targowym rozgardiaszu.

 

Tekst powstał w opraciu o dane, znajdujące się na oficjalnej stronie targów, pod adresem: franczyza.pl

Dodaj komentarz

Kliknij, aby dodać komentarz